محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین پسرم

مامان منتظر...

1392/10/11 22:48
نویسنده : مامان و بابا
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

نازنینم دیروز برا کنترل و چکاب شما گل پسر نوبت دکتر داشتم.الان شما 34 هفته اس که تو دل مامانی و منم حسابی به شما عادت کردم.هرچند این روزها رو به سختی تموم میکنم ولی به  امید دیدن روی ماهت و به عشق در آغوش کشیدنت سپری میکنم.

گفته بودم قراره برا تعیین وزن برم سونو تو 32هفته گی یعنی تاریخ 92/9/18رفتم دکتر آدی بیگ که مشخص شد شما 2374 وزن داری.که با نشون دادن سونو به دکترم خدا رو شکر گفت همه چی خیلی عالیه و شما وزنگیری خوبی داری.ماچ

دیروز دکتر تاریخ زایمان رو 11بهمن زد.دیگه توکل به خدا اگه شما گل پسری عجله برا اومدن نداشته باشی تااون تاریخ باید صبر کنیممنتظرمنتظرمنتظر                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)