محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات شیرین پسرم

پایان انتظار

1392/10/25 1:48
نویسنده : مامان و بابا
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

کمتر  از دو روزه دیگه  مونده که شما شیرین  عسل پا به دنیا بزاری. از یکجا دلم برا این  روزایی که با هم بودیم تنگ میشه ازطرفی خیلی خوشحالم که این روزای انتظار تموم شد بالاخره میتونم گل پسرم رو بغل کنم و خدا رو بابت نعمت مادر شدن شکر کنم. 

امروز  برا اخرین بار رفتیم پیش دکترمون از اونجابی که مامانی فشارش بالاس باید یه هفته ای زودتر عزیز م بیاد پیش  مامان و باباش.دکتر تاریخ زایمان رو برا پنجشنبه  26دی زد.

بعد  از دکتر  با خاله جون فاطمه رفتیم خونمون تا یه کم خونه رو مرتب کنیم و لباسهای کوچولوی نازم رو برداشتیم  تا برا پنجشنبه  اماده باشیم.

از الان استرس زیاد دارم از خدا  ،میخوام  به من و پسرم کمک کنه که صحیح  و سالم از این عمل کنار بیاییم.

عزیز م خیلی دوستت داریم و برا دیدنت لحظه  شماری میکنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)